Vývojář The Division: vydání ve 2015 je ještě optimistické
Také prozradil, že PS4 je hlavní platforma, na které se pracuje.
Fanoušky nepříjemně překvapilo, když Ubisoft oznámil, že The Division vyjde až v roce 2015, i když se to dalo částečně očekávat. Server GameReactor, který jako první psal, že vydání The Division v roce 2014 je dle jejich zdroje z vývojářského studia Massive nereálné, mluvili znovu s tímto vývojářem a dozvěděli se pár zajímavých a peprných věcí ze zákulisí.
Ubisoft od oznámení přibral k projektu několik externích studií a zvýšil mu rozpočet, aby výsledná hra byla co nejlepší. "The Division je jeden z nejambicióznějších projektů Ubisoftu a uvědomují si to," říká zdroj. "Přibíráme nové lidi, dostáváme pomoc z externích studií a máme vyšší rozpočet, abychom hru dodělali na podzim 2015, ale i tak si myslím, že je to velmi optimistické datum."
"Pořád nemáme funkční hru a multiplayerové prvky jsou zatím v koncepční fázi a máme s nimi problémy. S enginem jsme my i náš vydavatel ale hodně spokojení a bude se používat na spoustu budoucích titulů," prozrazuje člověk z vývojářského studia.
Podle něj je také hlavní vývojářskou platformou PlayStation 4, i když Microsoft tvrdě tlačí na Ubisoft, aby měli jako hlavní platformu Xbox One. "PlayStation 4 je výkonnější hardware a máme pocit, že se na něj lépe programuje. Engine Snowdrop funguje na PS4 lépe a i když po nás bude Microsoft chtít, abychom změnili hlavní platformu, nestane se to."
Lidé v Massive také podle jeho slov neměli moc radost, když Ubisoft na E3 začal tvrdit, že The Division vyjde v roce 2014. "Bylo to jako rána do obličeje. Nechceme, aby bylo The Division další Battlefield 4 a vydávali jsme nehotovou hru. V tom konceptu je příliš mnoho potenciálu."