Vývojář MW3: Náš engine je jako Porsche
Bere Battlefield 3 jako konkurenci?
Tvůrce Call of Duty: Modern Warfare 3 se ohradil proti nařčením, že jejich engine začíná působit trochu zastarale, obzvláště v porovnání s konkurenčním Frostbite 2 enginem, který pohání Battlefield 3.
"Já vám řeknu jedno. V životě jsem pracoval na spoustě enginů a strávil jsem hodně času jejich upravováním a tenhleten, ten je Porsche. Tím myslím že je jednoduchý a je parádně čistý. Poznáte, že se na něm pracovalo roky a dá se jednoduše vylepšovat," řekl hlavní manažer studia Sledgehammer, Glen Schofield, v rozhovoru pro CVG.
Nejde ale jen o vylepšování. Schofield ihned zdůraznil, že Modern Warfare 3 bude mít obrovské úrovně jak do šířky tak do výšky, všude má být mnohem více detailů a více textur. A to všechno v 60 fps.
"Když vedle sebe postavíte Modern Warfare 2 a 3, tak uvidíte ohromný rozdíl. Podívejte se na modely postav, zbraní, odrazy, vodu. Přidali jsme toho tolik, že když někdo řekne, že jen kopírujeme stejné modely, tak s ním už ani nechci mluvit. Nemají o tom vůbec představu."
Schofield dodal, že vydává hru, nikoliv engine. O enginech se prý mohou lidi bavit jak chtějí, ale to podle něj není zábava. Proto se chce bavit jen o hře.
A co řekl na Battlefield 3? "Já beru jako moji konkurenci Modern Warfare 2. Mým úkolem je, aby si miliony hráčů MW2 koupili i trojku a všimli si, že je lepší, hezčí a větší. O tohle se starám já - o naši komunitu hráčů," dodal Schofield.