Skip to main content

Důvody zpožděné odezvy OnLive bety

Na vině je především vzdálenost.

Zakladatel služby OnLive - Steve Perlman, aktuálně osvětluje příčinu problémů s latencí OnLive u některých beta testerů. Pro stručné připomenutí, OnLive je projekt snažící se zprostředkovat hráčům nový způsob hraní skrze vzdálené výkonné servery, odkud se budou streamovat herní data ke speciálním konzolím koncových uživatelů.

Perlman tvrdí: "Zatímco plná verze služby OnLive se bude schopna adaptovat různým konfiguracím pokaždé, kdy se uživatel připojí, v rámci betatestování má každý tester specifickou počítačovou konfiguraci (nebo MicroConsoli), jednoho internetového providera a hlavně, určitou lokalitu. Pokud je jeden z těchto fakotrů změněn, OnLive služba buď nepoběží, nebo může mít technické problémy způsobující, že hru není možné hrát. Kritická je především vzdálenost od datového centra, která může vést v prodlevě v komunikaci se serverem."

Shodou okolností mělo být právě nedodržení zmíněné vzdálenosti důvodem k nepříjemným lagům v rámci nedávného testování OnLive. Za připomenutí stojí, že aktuální limit pro betatestování je tisíc mil od vybraného datového centra, kterými jsou San Francisco, Dallas a Washington.

Read this next