Výstavní ukázka raytracovaných odrazů a stínů v Deliver Us The Moon: Fortuna
Další hra s podporou.
Společnost NVIDIA spojila síly s KeokeN Interactive a společně přidávají realistické světelné efekty do Deliver Us The Moon: Fortuna. Hra nyní nabízí odrazy a stíny vykreslované pomocí technologie ray tracingu, která jim propůjčuje fotorealistický filmový vzheld. Přidána byla také podpora NVIDIA DLSS pro dosažení vyšších hodnot snímků za sekundu. Novinky pomáhají k lepšímu vizuálnímu i hráčskému zážitku ze hry a jsou dostupné v pár dnů staré aktualizaci.
Prostředí a atmosféra v Deliver Us The Moon: Fortuna mají skvělé předpoklady ukázat v plné kráse stíny a odrazy vykreslené pomocí ray tracingu v reálném čase. Díky této techologii může svetělný engine zobrazit realistický odraz světla na všech površích, které jsou toho schopny, což prohlubuje zážitek ze hry. Odrazy jsou založeny na přesné geometrii scény a jejím dynamickém osvětlení. Díky tomu může svět Deliver Us The Moon: Fortuna ožít zcela novými způsoby, které by bez ray tracingu nebyly možné.
Ray tracing také ve hře pomáhá zpeřesnit stínové mapy vrhané objekty nasvícenými z různých světelných zdrojů. Kombinací těchto map a ray tracingu mohou být scény s výrazným stínováním renderovány s daleko vyšší mírou detailů, než bylo dosud možné.
Deliver Us The Moon pohání Unreal Engine 4. Příběh hry je zasazen do blízké apokalyptické budoucnosti, kde jsou pozemské zásoby surovin již vyčerpány a lidstvo se pro zajištění svého přežití obrací ke hvězdám. Jednotlivé národy za účelem řešení extrémní energetické krize společně zakládají organizaci World Space Agency. Hlavním cílem je kolonizace Měsíce a těžba Helia-3, které má pokrýt energetické potřeby stále rostoucí zemské populace.
Náhle a bez předchozího varování je však spojení s Měsícem přerušeno a zdroj energie ztracen. Země se po několik let ponoří do temnoty. Světové vlády společnými silami zahajují novou misi s cílem obnovit energetické dodávky a přinést lidstvu naději.
Více informací zde.