Vysněný remaster Crysis na nejnovějším CryEngine opět předveden
Experiment grafika Cryteku.
Bude to smutná zpráva. Německé studio vlastní práva na značku, Electronic Arts zase vydavatelská práva, a tyhle dvě firmy spolu už nepečou. Čili šance na vznik oprášené hry je bohužel momentálně mizivá.
Přesto Lars Hofrichter, grafik Cryteku specializovaný na nasvícení nelenil a vypracoval krásný experimentální level Crysis Remaster. Screenshoty níže nebyly nijak dodatečně upraveny.
Předvádí, jak by slavná FPS z tropického ostrova vypadala za použití nejnovějších efektů aktuální verze CryEngine. Například řešení GI (SVOGI) pro ambientní nasvícení a realistické odrazy povrchů.
Jedná se o ty samé scény, které byly v loňském tech-demu CryEngine 5.6.
Zatím nic nesignalizuje tomu, že by se od té doby hnuly ledy, ačkoli to nevypadá jen jako projekt ve volném čase, nějaký důvod jeho vzniku tam asi musel existovat. EA prozatím raději dělají zbytečné remastery typu Burnout a Crytek se zase soustředí na podporu Hunt: Showdown...