Vyjádření Blizzardu k World of Starcraft
Nechceme zastavit fanouškovský mód, tvrdí.
Tenhle týden se rozjela ostře sledovaná kauza kolem fanouškovského módu World of Starcraft, který běží na enginu StarCraftu II. Blizzard si udělal špatné PR, když do médií omylem nechal proniknout zprávu, že po autorovi módu Ryanovi chce stažení celé hry. Teď se Blizzard snaží svůj mediální obraz vylepšit.
Podle zpráv serveru Gamefront prý Blizzard nikdy neusiloval o to, aby World of Starcraft zastavil. Pouze si pozval autora módu do svého studia, protože firmu nápad zaujal a chtěla se s tvůrcem tak ambiciózního projektu setkat osobně.
"V rámci diskuse jsme vznesli standardní požadavek na Youtube, aby zatím stáhla video z World of Starcraft, než se všechno doladí," vysvětluje zástupce Blizzardu. Podle něj prý ale firma rozhodně neusiluje o to, aby World of StarCraft zastavila - naopak jeho tvůrce ještě jednou pozvala k sobě do studia a znovu vyjářila přání k osobnímu setkání.
"Jako vždy jsme rádi za vznik každé mapy a každého módu pro StarCraft II, proto jsme s ním vydali i pokročilý editor, proto propagujeme fanouškovské módy na Blizzconu a proto se snažíme věčně zlepšovat Battle.net, aby tomuto obsahu pomohl dostat se na svět," píše se ve výjádření Blizzardu.