Výhružky recenzentům Dukea Nukema
2K už svoji PR firmu vyhodilo.
Update (16.6.): 2K Games oznámili, že s PR firmou Redner Group rozvázali pracovní kontakt a nebudou dále využívat jejích služeb. "2K Games nesouhlasí ani neomlouvá komenátře Redner Group, která už zároveň nereprezentuje naše produkty," napsali 2K na svém oficiálním Twitteru. "Udržujeme s tiskem dobré vztahy a nehodláme na tom měnit."
Původní text: Jeden ze zaměstnanců PR firmy Redner Group, která se stará o marketing Duke Nukem Forever, si na Twitteru pustil hubu na špacír a oznámil, že příště bude hry distribuovat recenzentům podle toho, jaké udělují hodnocení. Redner Group podle této zprávy vyhodnotí, kdo dal Dukeovi jaké skóre, a napříště bude hry přednostně dávat těm, kdo své texty "nenaplnili zlobou a hněvem".
Příspěvek byl samozřejmě okamžitě stažen a dnes existuje jen ve formě screenshotu na webu Ars Technica.
Dotyčný Jim Redner už se stihl omluvit, prý se bude osobně omlouvat i všem, kdo zprávu četli, a od jeho jednání se distancovali také 2K Games. "Jednal jsem v návalu emocí a omlouvám se za to," napsal pak Redner na svůj Twitter.
Duke Nukem Forever má na serveru Metacritic momentálně hodnocení jen 56/100 ve verzi pro Xbox 360, 57/100 u PC a 48/100 pro PlayStation 3, což je na očekávaný hit zatraceně málo.