Tester Diabla III se rozpovídal
Uvěříte mu, že vynáší interní informace?
Ve velkých studiích pracuje tolik lidí, že jejich fluktuace je nevyhnutelná. Někteří po odchodu nerespektují podepsanou NDA smlouvu a pustí si pusu na špacír, navzdory hrozbě žaloby a pokuty. Jeden takový interní tester Diabla III byl údajně vyhozen z Blizzardu, protože měl prezentovat své názory příliš upřímně, až tím naštval personální oddělení, kterému se samozřejmě nehodil pro dobrý týmový duch.
Tento bývalý zaměstnanec (tzn. žádný brigádník) se rozhodl personálnímu oddělení Blizzardu (šéfíci jako Pardo prý jsou normální lidi, co jen dělají svou práci) pomstít tím, že na internet vynesl zatím interní detaily o Diablu III, resp. nabídl se k odpovídání na otázky od jiných uživatelů v diskusním fóru. Každopádně berte následující odstavce s rezervou - nic z toho není jisté a kromě toho jde o spoilery:
Diablo III se prý skládá ze čtyř kapitol: první v Tristramu a okolí (klášter, zámek), druhá v poušti, třetí v opevněné tvrzi (prý hrůza) a v poslední čtvrté, která začne zásahem meteoritu, budete sestupovat do pekla a bojovat s Tyraelem. Tester podrobně zná i příběhovou zápletku, z čehož, i dalších indicií o poměrech ve firmě, se zdá, že si asi nevymýšlí.
"Pokud se vám líbilo Torchlight, pak se budete bavit i u Diabla III. Ale jestli čekáte to samé co Diablo II, tak jako já, budete z trojky spíš zklamáni," říká vyhozený tester. Na vině má být nudný design levelů (podobný Torchlight), který se náhodně generuje jen mírně. Levely v trojce údajně nejsou zdaleka tak rozlehlé jako v Diablu II, více vedou hráče za ručičku a pokud se ocitnete v nějaké větší lokaci, má jít jen o boční arény.
Délka základního singleplayeru se prý podobá Diablu II. "Ale pokud se srovná herní doba i s plněním všech postranních questů, trojka je kratší," tvrdí bývalý zaměstnanec.
HW nároky Diabla III údajně jsou velmi nízké a dají se více přizpůsobit (nastavit) výkonu počítače než Torchlight. Na nízké detaily si prý zahrajete i s GeForce 6 nebo na tři roky starém notebooku. Podpora hry přes LAN má chybět a i všechny ostatní online záležitosti budou fungovat stejně jako ve StarCraftu II.
A co ta spekulovaná konzolová verze? Záměrem Blizzardu prý je vytvořit port Diabla III na PS3/X360 v moment, kdy začne vývoj datadisku. Veřejný betatest má tvůrce oznámit na říjnovém Blizzconu, což je běžné, ale moc to nenasvědčuje stihnutí vydání ještě letos. Odejitý tester promluvil i na téma dalšího MMO Titan od Blizzardu, které prý bude integrováno s Facebookem a bude se podobat Second Life.
Další odpovědi vyhozeného testera jsou zde a je pouze na každém z vás, jestli mu uvěříte, nebo ne.