Vydavatel Elden Ring výrazně zvyšuje výplaty
Po 5 milionech kusů PC verze?
Tím, že je toto oznámení načasováno krátce po vydání Elden Ring, mezi tím někteří dávají přímou souvislost. Ale pravda bude spíš někde jinde, tzn. že to je pouze shoda náhod a něco, co bylo připravováno už delší dobu, jen si někdo v japonském vydavateli zřejmě neuvědomil, jak to může vypadat navenek.
Bandai Namco dali na vědomí, že zvýší výplaty zaměstnancům (nejen vývojářům) o docela výraznou částku.
Dosud obdrželi každý měsíc v přepočtu zhruba dva tisíce dolarů, pokud zrovna do firmy nastoupili jako nováčci hned po škole. Po aktuálním navýšení budou mít měsíčně o pět stovek dolarů více, takže ročně jim přibude asi pět tisíc dolarů.
Někteří tvůrci her ze západního světa to komentovali, že i tak se jim to zdá velmi málo vzhledem k tomu, o jakou práci se jedná a v jaké zemi se nachází. Nutno ale dodat, že výše prémií bývá vysoká a odpovídat má až půl roku základního platu.
Vydavatel to vysvětlil tím, že chce zlepšit pestrost v oblasti lidských zdrojů a naplnit svou misi, aby se ještě lépe propojil se svými fanoušky.
Elden Ring se podle zasvěceného odhadu nástroje SteamSpy mohlo prodat v PC verzi už 5 milionu kusů za necelý týden od vydání.
Může se to zdát hodně, ale když vezmete v úvahu, že za úvodní den bylo připojeno na Steamu naráz téměř milion hráčů, tak to klidně může sedět. Plus je potřeba připočítat ještě odbyt konzolových verzí a je z toho obrovský bestseller.
Elden Ring je momentálně osmou nejhranější hrou na Xboxu v USA, když před ním jsou pouze Free-2-Play tituly (Fortnite, Apex Legends, Destiny 2, Halo Infinite) či GTA5.