Vydání Torment: Tides Of Numenera bylo odloženo až na rok 2016
Z týmu totiž odešel důležitý člověk.
Na volném pokračování Planescape: Torment s názvem Torment: Tides Of Numenera, který byl zaplacen na Kickstarteru a tvoří jej inXile, se dělá už nějakou dobu. A plánované vydání muselo být zase posunuto.
Hlavní šéf projektu Kevin Saunders totiž odchází, ale vývoj podle něj pokračuje zdárně. Proběhl alfa test, kdy hráči vývojářům pomohli postřehy s několika věcmi - například pořádně poprvé otestovat Crisis systém.
Tým prý pokračuje v práci na UI a prostředí.
Kevin Saunders říká, že se nejvíce podílel na tom, aby dobře fungoval engine, který hru pohání. "Většina kreativních a produktových rozhodnutí už proběhla a tým pracuje plnou měrou na dokončení. Proto jsme se rozhodl odejít ze studia inXile. Jsem na ten projekt hrdý a i když nevím, co mě čeká nadále, těším se na další příležitosti."
Jeho povinnosti přebere Chris Keenan, který byl šéfem projektu na Wasteland 2. Beta Torment: Tides Of Numenera by měla proběhnout koncem roku.