Vychytávky nextgen verzí Call of Duty: Cold War a multiplayerový trailer
+ detaily, nové obrázky, jízdní řád bety.
Treyarch dnes večer v živém vysílání předvedl slíbený multiplayer Call of Duty Black Ops: Cold War a to jak tradičně efektním trailerem, tak osmi obrázky.
Beta pro PS4 odstartuje 8. října pro ty s předobjednávkou, později i pro ostatní a na dalších platformách (viz jízdní řád níže).
Vyberete si tady ze zkušených (a přizpůsobitelných) operativců, kteří se na rozdíl od specialistů v minulých dílech Black Ops musí spolehnout výhradně na svůj trénink a výbavu. Jelikož se hra odehrává v 80. letech, bude se prý soustředit hlavně na ryzí, nijak neupravený pocit ze střelby.
Pak budete vysláni do operací rozkládajících se po celém světě, v bitvách, které se v reálu nikdy nestaly, vzhledem k povaze Studené války: ve studených vodách severního Atlantiku, v poušti Angoly či na neonem osvícené pláži Miami. Design map má nabídnout spoustu široce otevřených prostranství i rozlehlé krajiny, kde využijete dopravní prostředky dohromady s pěchotou.
Z režimů tady najdete: Team Deathmatch (šest proti šesti), Domination, Hardpoint, Free-for-All, Kill Confirmed, Search and Destroy či Control (z Black Ops 4). Potom tu budou nové MP módy VIP Escort (náhodně vybraný hráč se stane VIP postavou vybavenou jen pistolí a ostatní ho musí chránit), Combined Arms (dvanáct na dvanáct, včetně vozidel na soušti, ve vzduchu i na vodě) a Fireteam (deset týmů po čtyřech plní úkoly na rozsáhlé mapě).
Z dopravních prostředků můžete zužitkovat staré známé sněžné skútry, člun s dělem, motorky, buginy, wakerunnery či tanky. Všechny dodatečné MP mapy či režimy po vydání hry budou opět dostupné zdarma, přičemž se bude sdílet pokrok s F2P odbočkou CoD: Warzone, včetně inventáře použitelného v obou titulech či společného vyprávění, témat, zbraní a operátorů.
A jaké budou vychytávky Cold War ve verzích pro PlayStation 5 a Xbox Series X?
Chod v "opravdovém" rozlišení 4K, podpora až 120 snímků za vteřinu, technologie photogrammetry na prostředí a postavách, podpora HDR, 3D zvuku a raytracingu (jistota i u PS5). Navíc na PS5 to ještě bude řešení HRTF (Head-Related Transfer) ve zvuku a haptická zpětná vazba v ovladači.
Tvůrci na blogu říkají, že hra bude i na starých konzolích těžit z technického pokroku v nasvícení, krystalicky čistých detailů, lepší viditelnosti nepřátel v prostředí, větších a více vtahujících prostředí v otevřené přírodě. Aby se naplno využil potenciál Fireteam módů, je herní svět rozdělen na několik částí, ale přechod mezi nimi prý vůbec nezaznamenáte. Má to designérům dovolit unikátní druhy levelů.