Skip to main content

Vychází MotoGP 20, ale část obsahu až příští měsíce

Kvůli COVID-19 + startovní trailer.

Společnost Milestone s potěšením oznamuje dnešní vydání hry MotoGP 20 na PlayStation 4, Xbox One, Windows PC (Steam), Google Stadia a Nintendo Switch (tato poslední verze v EU vyjde začátkem příštího týdne).

Díky MotoGP 20 se hráči mohou zúčastnit sezóny 2020 a závodit proti šampionům MotoGP nebo se vžít do role mladého závodníka, který se musí vypracovat z Moto3 až na vrchol.

Nicméně část obsahu bude aktualizována až po dni vydání kvůli odložení oficiálního MotoGP Championship z důvodu COVID-19, přičemž rozvrh vypadá následovně:

  • Začátek května: Kompletní aktualizace MotoGP na sezónu 2020
  • Konec května: Kompletní aktualizace Moto2 a Moto3 na sezónu 2020, přídavek Red Bull MotoGP Rookies Cup
  • Konec června: přídavek třídy MotoE
Watch on YouTube

Po úspěchu loňského ročníku přináší MotoGP 20 řadu nových funkcí, které zajistí ještě lepší strategickou a realistickou hru. Tohle je ryzí zážitek s MotoGP, od boxu až na trať. V novém režimu kariéry se hráči ocitnou v roli profesionálních závodníků a čeká je napínavá a progresivní hra na trati i mimo ni. Stejně jako ve skutečné MotoGP platí, že pouze rychlost na okruhu nestačí; hráči musí činit ta nejlepší rozhodnutí a objevit strategii, která je dovede k vítězství v šampionátu.

Jednou z klíčových osob na špici týmu je osobní manažer, jehož práce může skutečně znamenat rozdíl, pokud jde o příležitosti sponzoringu a smluv. Pokud si hráč vybere nový tým, bude si moct vytvořit jedinečného závodníka i motorku díky různým grafickým editorům, kde si upraví přilbu, závodní číslo, nášivku na spodní části zad, nálepky a nátěr motorky. Pokud jde o rychlost na trati, ovlivní hráčův výběr technického týmu výkon motorky; ti nejschopnější technici budou moct vyvíjet lepší a rychlejší stroje, ale samozřejmě budou mnohem dražší než ostatní. Jak ale najít tu správnou rovnováhu mezi rozpočtem a výkonem? To záleží na hráčích! Praktické testy během víkendu poskytnou cenná data pro vývoj, ale synergie mezi techniky rozhodne o tom, jak velká část těchto znalostí bude využita k výrobě nových součástí. Každý technik bude mít různé schopnosti v různých oborech, takže týmová práce bude klíčová.

Když se hráč zúčastní zimních a mezisezónních testů, bude moct rozvíjet svůj motocykl, vybrat si až 3 různé balíčky s různými kombinacemi motorů a rámů a najít dokonalou sestavu pro každou sezónu. Po začátku sezóny budou hráči rovněž moct zlepšovat výkon různých součástek, získávat a utrácet vývojové body a pomocí týmu pro výzkum a vývoj se dostat až na nejvyšší úroveň. Aerodynamika, elektronika, výkon motoru a spotřeba paliva - to je jen pár příkladů spousty technických aspektů, které budou hráči nyní moct spravovat, aby svůj stroj vylepšili. Úplně poprvé Milestone rovněž oznamuje zcela nové funkce, které budou podporovat hru po vydání a nadále rozšíří obsah a hratelnost manažerské kariéry; podrobnosti o funkcích pro období po vydání hry zveřejníme již brzy.

Vývojářský tým prý opravdu usilovně pracoval na tom, aby byla hratelnost mnohem strategičtější a realističtější díky novým funkcím pro posílení realismu jako správa paliva, asymetrické opotřebení pneumatik a v neposlední řadě a poprvé v rámci značky i aerodynamické poškození, které bude mít vliv na vzhled a výkon motocyklu. Stejně jako v reálném světě se zátěž na pneumatiky nerozkládá na obou stranách rovnoměrně. MotoGP™20 bude tyto tři oblasti implementovat zvlášť a bude reprodukovat dynamiku ze skutečného světa až do toho nejmenšího detailu. V každém závodě se hráči budou moct rozhodnout, kolik paliva a jaký typ pneumatiky budou používat vzhledem k tomu, že jejich rozhodnutí budou mít vliv na fyzikální vlastnosti motocyklu. Celková úroveň simulace značí velký krok vpřed v rámci MotoGP™20; moderní stroje v MotoGP™ mají velmi komplexní aerodynamická křídla, která při poškození výrazně mění rovnováhu. Pády či srážky s ostatními závodníky ve hře mohou mít permanentní účinek na ovládání motocyklu stejně jako v reálném závodě. V rámci neustálé snahy o extrémní realismus byla herní fyzika zcela přepracována, aby byla hratelnost techničtější a více založená na schopnostech.

Read this next