Vtípek PR agentury s Watch Dogs vyklidil sídlo australského deníku
Přišel jim podezřelý sejf.
Pro zviditelnění produktu u mainstreamového publika jsou někteří ochotni udělat cokoli, klidně i když to je už přes čáru. Jde přeci o peníze až na prvním místě.
Do redakce velkého australského deníku Ninemsn v centru Sydney takto kurýr přivezl podezřelý balíček s černým sejfem, u nějž byl vzkaz vybízející k poslechu hlasové schránky, avšak dotyčný žádnou nedisponoval.
Jelikož zamčený sejf po zadání kódu začal pouze pípat, redakce se začala obávat, že by to mohla být výbušnina. Zalarmovala proto policii, která nechala patro budovy vyklidit a přivolala experty na výbušniny. Ti pak zjistili, že se uvnitř nachází pouze hra Watch Dogs a pár reklamních předmětů, s informacemi o embargu na recenze.
Redaktor deníku to pak komentoval takto: "Nepanikařili jsme. Domnívali jsme se, že to je pouze něčí PR vtípek, ale jak jsme si ověřili, do jiných redakcí nic nepřišlo a chybělo u toho vysvětlení, proto jsme museli přijmout rozumná bezpečnostní opatření. Posílání takových neoznačených, velmi těžkých černých předmětů do newsroomu médií je od PR agentur nezodpovědné."
UbiSoft se k tomu nevyjádřil, ani není jasné, jestli jde o vlastní iniciativu místního australského vydavatele nebo akci řízenou mezinárodní PR agenturou.