Vrtulníky zařídí asymetrické bojiště v Rising Storm 2: Vietnam
Nové detaily i trailer.
Příslušníci Viet Congu nebudou mít ve hře vrtulníky. Ve skutečné válce s nimi sice disponovali, ale nelétali na jih od hranice, protože věděli, že by byli velice rychle sestřeleni, tak se do toho raději ani nepouštěli.
To je naprosto zásadní věc pro asymetrické fungování multiplayeru v Rising Storm 2: Vietnam chystaném na začátek příštího roku. Takže na mapách, kde se vyskytují helikoptéry, je mohou použít jen Američané, pokud dokáží proběhnout na odlehlé letiště. Jenže Američané jsou kvůli tomu dost hluční a slyšíte jejich let z celé mapy, což je nevýhoda.
Oproti tomu Vietnamci se pokusí odvrátit detekování průzkumnými helikoptérami zavrtáním se do vyhloubených tunelů (použité jako takové mobilní spawnpointy) a přikrčením se k zemi. A jelikož Američané potřebují někoho, kdo bude pilotovat helikoptéry (tehdy nebezpečná profese), mají tím pádem méně bojovníků na zemi než nepřítel. Kromě toho jejich řízení prý nebude žádná sranda, rozhodně ne tak snadné jako v Battlefieldu. Ani z pozice střelce ve vrtulníku to nemá být jednoduché, než se naučíte něco spatřit a hlavně treefit pod sebou na zemi.
Velkou změnou oproti prvnímu dílu Rising Storm má být, že hra je navržená tak, že obě strany mohou postupovat z kterékoli strany. V jedničce to fungovalo odlišně, tam musel nevyvážení sil reflektovat i základní design levelů. V novém módu Supermacy můžete jít, kamkoli chcete, a budete podobně jako v Battlefieldu zabírat body na mapě, ale oproti hře od EA toto jejich držení nemá eliminovat tickety soupeře. Detaily v článku na PC Gameru, odkud pochází i čerstvé obrázky: