Skip to main content

Vliv Gamescomu na růst předobjednávek her

Průzkum německého Amazonu.

Když už výrobci investují nemalé prostředky do exhibic na veletrzích, doufají, že se jim to vrátí zpět na osvětě jejich hry a to se pak transformuje ve vyšší počet prodaných kusů. Jenže jak to měřit? Počtem návštěvníků v hale? Počet lidí, kteří vydrželi vystát několikahodinovou frontu? Nebo snad počtem nálepek Best of od médií?

S dobrým nápadem v tomto směru přišel německý obchod Amazon, který sestavil žebříček, u kterých her došlo během Gamescom týdne (10. - 17. srpna) k největšímu nárustu počtu objednávek od zákazníků. Co může být lepším vysvědčením pro organizátory a autory řešení stánků či prezentací, než právě toto?

1. Project CARS - nárůst objednávek o 42 procent

2. Rise of the Tomb Raider X1 - o 30 procent

3. Bloodborne PS4 - o 16 procent

4. Hyrule Warriors WiiU - o 11 procent

5. Quantum Break X1 - o 10 procent

6. Far Cry 4 - o 9 procent

7. Assassins Creed Unity - o 9 procent

8. Shadow of Mordor - o 9 procent

9. Battlefield Hardline - o 8 procent

10. Super Smash Bros. 3DS - o 7 procent

Z konzolí se výstava v Kolíně nad Rýnem s účasti 335 tisíc lidí nejvíce podepsala na Wii U (o 9 procent), což je logické, protože prakticky z ničeho se vždy stoupá snadno. Rezervace PS4 her stouply o 5 procent a ty pro Xbox One jen o 3 procenta.

Read this next