Videa z aut s nejrealističtější fyzikou bouraček
Prvně s texturami a loopingy, které mají na mačkání plechů fatální následky.
Nezávislé studio BeamNG pomalu pokračuje s tvorbou své nenápadné automobilové hry na Torque3D enginu, která, jak už víme z dřívějška, disponuje nejvíce realistickou fyzikou bouraček všech dob a vystihuje tím v plném slova smyslu výraz "nextgen". Momentálně se zatím nepojmenovaný projekt bez jasného data vydání nachází ve fázi pre-alpha, v níž už můžeme vidět jízdu v sedanu zpoza volantu po industriálním, vesměs už otexturovaném prostředí, byť bohužel bez jakéhokoli karambolu, který je asi mimořádně výpočetně náročný.
Pokud ale chcete vidět pořádné mačkání plechů a havárie, pusťte si první, velmi dlouhé video opět z testovacího levelu, kde jsou mezi stromy rozesety i loopingy a různé skokánky jak z Trackmanie, ale tady mají dopady auta na tvrdou zem nebo střety s různými překážkami v prostředí fatální důsledky na tvar a fyziku celého auta, což nemá daleko ke skutečným crash-testům automobilek (za objev díky DSOGaming).
Další obdobné ukázky z tohoto nadějného projektu, který byl původně nadstavbou CryEngine 3, tady nebo tady.