Více zachráněných Mudokonů znamená lepší konce hry. A o odlišnostech na PS4 a PS5
+ startovní trailer a 18 minut z Oddworld Soulstorm.
Protože právě dnes vychází možná nejlépe vypadající plošinovka Oddworld Soulstorm, sešlo se k ní toho docela dost.
Hráči na PS4 a PS5 dostanou dle tvůrců tu samou akci, stejný počet NPC postav i totožný rozsah explozí na obrazovce. Aby toho šlo na staré konzoli dosáhnout, na PS4 hra šlape v 30fps, zatímco na PS5 to je v 60fps. Samozřejmě nemůže chybět ani podpora funkcí ovladače DualSense.
Dále tu je startovní trailer:
Čím více Mudokonů váš hrdina Abe zachrání, tím lepší konce hry zažijete. Vysvětleno to bylo na PS Blogu:
- Nejhorší možný konec hry - zachraňte 80% Mudokonů v 6 levelech či méně.
- Špatný konec - zachraňte 80% Mudokonů v 7 až 11 levelech, za to dostanete explozivní filmeček
- Dobrý konec - zachraňte 80% Mudokonů ve 12 či více levelech, odměnou bude dodatečný filmeček i přístup k levelům 16 a 17.
- Finální konec - zachraňte 80% Mudokonů ve všech 17 levelech, abyste se mohli usadit a užít si tzv. "novinový" filmeček.
Níže ještě 18 minut z hraní dosud nespatřených pasáží od PlayStation Underground: