Veterána z EA trápí, že je lidé vnímají jako zlo
Přitom milují hry.
Na jednu stranu investují do originálních her jako Unravel či A Way Out, z nichž nemají an halíř a jen si jimi zlepšují svou prestiž i konference. Na stranu druhou vyhrávají soutěže o nejvíce nenáviděné firmy v Americe kvůli lootboxům, mikrotransakcím, politice s DLC, pohřbení slavných studií, nesplněným slibům a různým přešlapům.
To jsou Electronic Arts, jejichž dlouholetý zaměstnanec Matt Bilbey pohovořil se sesterským serverem Gamesindustry právě na toto téma.
"Dělám v EA pětadvacet let a přesto pořád zápolím s vnímáním zvenku, že prý jsme jen partička zlých hochů. Přitom milujeme tvorbu a hraní her. Jediný problém je, že děláme chyby, které jsou hodně na očích a svět o nich ví kvůli jejich rozsahu a velikosti".
Výkonný viceprezident růstu EA jinak přiznal, že divize EA Originals byla zrozena právě z toho důvodu, aby pomohla zlepšit obraz firmy před veřejností, vedle snahy o typ her, které by jinak obvykle nedělali. Jako třeba aktuálně vydané Sea of Solitude - startovní trailer:
"Hry pod značkou EA Originals jsou částečně filantropií a částečně naší sobeckou snahou o nalákání talentovaných vývojářů, kteří mají menší nápady," dodal Bilbey.