Skip to main content

Ve Vampyr nemusíte celou hru nikoho zabít

Jak se to projeví na obtížnosti?

To, co bude hezky vynikat při propagaci hry, je pořádným oříškem pro designéry, dokazuje aktuální případ s listopadovým akčním RPG Vampyr (Alza.cz).

Budete ho prý moci dohrát tak, aniž byste během toho zabili jediného člověka (nevylučuje pouhé zkřivení vlasů). Prohlásil to hlavní designér Florente Guillaume ze studia Dontnod Entertainment pro GameReactor.

Prý záleží pouze na vás, jak k hraní přistoupíte - jestli zavraždíte úplně každého ve hře nebo zda naopak necháte všechny oběti žít, protože, jak říká - ne všichni lidé, hráče nevyjímaje, jsou psychopati.

Je v tom však háček: pokud nikoho nezabijete, vaše postava se tím pádem bohužel nebude rozvíjet a získá tak méně schopností, než jaké by měla. Kvůli tomu pak budou muset být nepřátelé snazší, protože jinak byste si s nimi asi neporadili.

"Vybalancovat všechny tyto možnosti je pro nás pořádná fuška. Vzhledem k široké paletě frakcí nemusí hráč nikoho zabít a hra na tyto jeho volby bude náležitě reagovat," vysvětluje tvůrce.

Ćili pokud nikoho nazabijete, neodemknou se vám upírské schopnosti (to by byla asi škoda, když na tom je celý Vampyr postaven), přesto budete stále schopni překonat výzvy, které před vámi stojí, i zneškodnit protivníky. A naopak - když se z vás vyklube nezastavitelný stroj na zabíjení, budete mít k dispozici více útočných možností a upgradů, ale musíte zároveň počítat s tím, že hra vám pak naservíruje mnohem tužší nepřátele a dostat se dál bude mnohem obtížnější.

Watch on YouTube

Read this next