Ve hrách budou speciální reklamy nabádající k zůstání doma
Podpoří úsilí britské vlády.
S nezvykle originálním, zato s přínosným nápadem přišla britská studia.
Rozhodla se využít reklamní plochy ve svých hrách, aby přispěla s bojem proti koronaviru.
V DiRT Rally 2.0, Sniper Elite 4, Candy Crush Saga a dalších nově uvidíte reklamy, vlajky či plakáty, které vyzývají, ať zůstanete doma a zachráníte tím životy.
"Víme, že lidé tráví ve hrách klidně stovky hodin, takže jsme si řekli, že připomeneme lidem, jaké mají povinnosti vůči ostatním," řekl dnes šéf studia Rebellion Jason Kingsley pro BBC.
Vzešlo to z jejich domluvy s oddělením pro digitální svět, kulturu, média a sport u britské vlády.
V rallye závodech to zrovna bude fungovat, protože jsou dávány "zdarma" jako plná hra k předplatnému PlayStation Plus.
Londýnská firma King zaměřená na mobilní hry zase odhaduje, že novými obrazovkami ohledně koronaviru osloví mnoho milionů lidí.
V případě tvůrců odstřelovačské akce z druhé světové války zase neuniknete varování v prostoru, který jinak běžně používají pro selfpromo jiných titulů z vlastní dílny.