Věděli jsme, že fanoušky zklameme. Square Enix o exkluzivitě Lary
Poprvé vysvětlili pohnutky.
Až dosud bylo obhajování xboxové exkluzivity Rise of the Tomb Raider na bedrech Microsoftu. Po nedávném oznámení termínů PC a PS4 verze se konečně k vysvětlení rozhoupali i Square Enix, kteří jsou za ono rozhodnutí odpovědní.
"Věděli jsme dopředu, že tím v krátkodobém horizontu zklameme fanoušky. Velice vážně jsme zvažovali, zda nám vše za to stojí. Ale podobné partnerství je vždy spíš o dlouhodobých cílech, aby naše značka více vyrostla a posunula se na novou úroveň pro mnoho příštích let," řekl šéf americké a evropské pobočky výrobce pro Examiner
Nadchla ho však vášeň, kterou pro Laru Croft mají lidé v Microsoftu. Kdykoli prý jede xboxový šéf Phil Spencer kolem San Francisca, zastaví se u nich ve studiu, aby pohovořil s vývojáři, zahrál si aktuální verzi a poskytl jim veškerou možnou podporu i odhodlání, stejně jako celý MS.
"Vidět Tomb Raidera na veletrhu předvedeného po boku Halo, Forza či Gears of War, to je pro nás naprosto úžasné," odhalili Square Enix, o co jim v první řadě touto dohodou šlo - o posílení značky. Je jasné, že v tom byly i nějaké peníze, hodně peněz, ale o nich se tentokrát vůbec nemluví.
Rise of the Tomb Raider vyjde pro X1/X360 10. listopadu, objednat lze na Alza.cz, vše o hře v kompletním pokrytí EG.