Vávrovi husité slibují komplikované RPG prvky
Střídání dne a noci a rozsáhlý herní svět.
Dan Vávra na blogu Warhorse Studios prozradil maličko informací o svém chystaném husitském RPG. Po obsáhlém výletu do dějin herního vývojářství vysvětluje, proč si nemohl dovolit vyvinout vlastní technologii a proto licencoval CryEngine 3.
"Díky licenci se naši programátoři mohou soustředit na to, co naši hru udělá výjimečnou: bojový systém, jedinečné ovládání, velmi komplikované RPG prvky a simulaci celého herního světa," píše Vávra. Ve svém textu se zmiňuje i o střídání dne a noci v reálném čase a "obrovském, oooobrovském herním světě".
CryEngine 3 hraje autorům do karet mimo jiné proto, že v něm lze vytvořit obsáhlý herní svět.
"Pro hru našich rozměrů a ambicí šlo (snad) o nejlepší volbu." Jedním dechem Vávra dodává, že CryEngine si vybral kvůli typu hry, na jaké pracuje - nikoliv z principu. "Kdybychom pracovali na jiné hře nebo měli jiný rozpočet, mohli jsme se rozhodnout jinak."
"Naše hra bude obrovská a proto jsme od prvního dne potřebovali vyzkoušené, pokročilé nástroje. Hodně se mi líbilo kombo Unreal + middleware Enlighten pro nasvícení (Enlighten byl použitý v Battlefieldu 3)," dodává vývojář, jehož tým se prý snaží soustředit na to, co v hrách doposud nikdo neudělal.
Poslední vývojářský blog Dana Vávry čtěte zde.