Vávrova přednáška o designování Kingdom Come z Digital Dragons
Hodinový záznam i o CZ dabingu.
Zatímco španělská inkvizice v podání pár feministek ho odpudila z konference GameLab 2018 v Barceloně, v polském Krakově na Digital Dragons 2018 Dan Vávra před týdnem úspěšně vystoupil.
Jeho téměř hodinová přednáška samozřejmě nemohla být o ničem jiném než o designování otevřeného světa pro Kingdom Come Deliverance (Alza.cz).
Organizátoři zveřejnili její oficiální záznam, kde se od kreativního ředitele Warhorse Studios dozvíte spoustu zajímavých informací z pozadí tvorby, čerpání z historických pramenů nebo ohlasech od fanoušků.
Vávra tam v závěru znovu odpovídal na otázku z publika, jestli někdy dodatečně vznikne český dabing. Řekl, že vzhledem k ohromnému rozsahu dialogů by to bylo velmi drahé, ale to prý není ten největší problém. Jde hlavně o čas, protože natáčení německého dabingu zabralo půl roku, další půlrok anglický dabing atd. Nicméně Vávra dodatečný dabing nevyloučil pro nějakou případnou Game of the Year edici, leč s tím časem to je složité, protože ho potřebují na jiné věci.