Vampyr dostane příběhový režim s méně boji
Koncem léta i Hard mód.
Přestože byl červnový Vampyr (Alza.cz) prodejně úspěšný, když se ho prodalo skoro půl milionu kusů, někteří recenzenti s ním měli problém. Konkrétně s přílišným rozkročením, že se snažil o moc věcí naráz a trpěl tím.
S tím by měl být konec, protože někdy koncem léta se objeví patch, který toto upírské RPG zpřístupní širšímu publiku.
Podobně jako svého času třeba v Uncharted či Assassins Creed Origins, i tato hra dostane dodatečný příběhový režim, ve kterém budou upozaděny boje, aby hráče nic nerušilo od prozkoumávání historického Londýna a soustředění se na vyprávěný příběh.
Patrně to bude určeno pro příležitostné hráče, kteří by atmosféru hry ze začátku 20. století milerádi zkusili, ale bojí se, že selžou v obtížných soubojích.
Naopak na zkušené hráče, pro které původní hra nebyla velkou výzvou, bude namířen nový Hard mód, v němž budou střety s nepřáteli mnohem obtížnější. Krom toho ze zabitých nepřátel obdrží méně zkušeností, což je bude nutit k více přepadením.
Právě Vampyr jinak zařídil, že v 1. čtvrtletí 2018-19 fiskálu vydavatele Focus HOme Interactive došlo k meziročnímu nárůstu tržeb o 23 procent (28,5 milionu eur), což je úspěch vzhledem k tomu, že před rokem se firmě dařilo díky startu The Surge. Starý katalog, zahrnující Spintires Mudrunner a Farming Simulator 17 Platinum Edition, zajistil 29 procent tržeb, méně než před rokem.