Valve se možná vrátí k podmořské hře
Ožít by mohly i další mrtvé tituly.
Snad úplně první titul, na kterém ve Valve pracovali, byla jakási bezejmenná podmořská hra. O té Valve uvažovali ještě před sci-fi hrou Prospero, která měla vyjít před Half-Lifem, ale také skončila.
"Mike Harrington si byl naprosto jistý, že jsme tehdy mohli vytvořit fantastické podvodní prostředí s úžasnou grafikou a hratelností," prozradil Gabe Newell v podcastu Steamcast. Newell řekl, že je to jen otázka času, než se k tomu vývojáři z Valve dostanou. Mají prý velkou spoustu možností, co všechno by mohli dělat a proto musí pečlivě vybírat.
Oživení by se mohla dočkat i ona tajemná sci-fi Prospero. Podle Newella ve Valve nikdy žádný nápad neumře. Tehdejší nápady vývojáře pořád lákají, ale konkrétně prvky z Prospero využili tvůrci ve svých ostatních hrách. Ať už se tedy dříve nebo později podíváme s Valve pod mořskou hladinu, je jisté minimálně to, že nápady využívají vývojáři skrze všechny své hry.
Valve aktuálně dokončili Portal 2 a začnou se naplno věnovat DotA 2, která by měla vyjít ještě letos.