V multiplayerovém The Last of Us budou dveře a upoutávka na příští epizodu seriálu
+ grafik Naughty Dog o účesech černochů ve hrách.
Spoluředitel multiplayerové odnože The Last of Us, kterým je Vinit Agarwal, utrousil jednu drobnou, leč pro někoho zásadní novinu.
I v příští hře budou funkční, otevíratelné dveře, včetně animací a všeho, co s tím souvisí - jako tomu bylo v The Last of Us 2.
Na první pohled možná prkotina, ale pro intenzivní hratelnost docela zásadní prvek, aby nešlo zneužívat chyb s přechodem mezi místnostmi či zaseklými dveřmi.
V souvislosti se studiem Naughty Dog se tento týden rozhořela debata po výroku grafika postav z tohoto studia. Del Walker v krátkém dokumentu od Kinda Funny řekl, že neexistuje žádná výmluva, proč by vývojáři moderních her neměli zahrnout běžné účesy černošských postav, jelikož to současné technologie snadno dovolují.
Předtím tento autor pracoval na postavě Deadshot z chystané hry Suicide Squad: Kill the Justice League ve studiu Rocksteady. Očividně mu vadí hry, které něco takového neumožňují, aneb tradiční případ rasismu naruby.
"V xboxové éře nebyl dostatek výkonu, aby utáhl tolik polygonů na hlavě postav, ale nyní to už prý neplatí, protože technologie pokročila a záleží jen na grafikovi, jak moc si ulehčí práci, i když vliv mohou existovat různé regionální odlišnosti," uvedl.
V tuto chvíli jinak zbývá odvysílat na HBO už jen poslední dvě epizody seriálu The Last of Us. Osmá se jmenuje When We Are in Need a devátá zase Look for the Light.
Tady je už standarní kombo - ohlédnutí za natáčením zatím poslední sedmé epizody, a upoutávka na tu osmou z konce tohoto týdne: