Skip to main content

V MP Halo: Reach měly být vesmírné souboje

Prý byly ale docela hloupé.

Rané verze Halo: Reach obsahovaly multiplayerové kompetitivní bitvy s vesmírnými loděmi, založené na misi Long Night of Solace z kampaně. Tato mise se měla později přerodit v plnohodnotný multiplayerový mód, ve kterém by proti sobě hráči stáli ve vesmírných lodích.

„Čas od času jsme o tom vtipkovali a dokonce jsme měli funkční hrubou verzi," řekl Marcus Lehto, kreativní ředitel Halo pro časopis Game Informer, informuje CVG.

Mechaniky těchto vesmírných soubojů byly ale podle Lehtoa „docela hloupé" a tým si rychle uvědomil, že výsledná hratelnost by nedosáhla kvalitativní laťky, kterou si tým nastavil. Už tak ale vývojáři stíhali jen tak tak a vesmírné souboje by se asi do hry musely dostat na úkor něčeho jiného: „S tolika prvky a s tak velkým obsahem, který jsme měli v plánu, bylo Reach už tak neuvěřitelně ambiciózní projekt s poměrně agresivním časovým rozvrhem," řekl Lehto.

Připomeňme, že zítra vyjde na Xbox Live pro Halo: Reach balíček map pod názvem Noble Map Pack.

Read this next