Mass Effect 3: Zmizí nesmyslné RPG prvky
Ty, co dávají smysl, budou umocněny.
Náš předchozí dnešní článek o Mass Effect 3, ve kterém se lidi z BioWare zmiňují o tom, že chtějí, aby byl další díl akční RPG série pro širší publikum, dost pochopitelně trochu vyděsil fanoušky série, ale BioWare už své dřívější prohlášení upřesňují – RPG prvků ve hře neubude. Jenom zmizí ty nesmyslné. Ty, co dávají smysl, budou naopak umocněny a mít větší váhu.
Designérka Christina Norman pro Official Xbox Magazine řekla, že zmizí ty RPG prvky, které "nemají žádný pořádný vliv na boj".
"Chceme vylepšit RPG prvky hry, ale také se chceme ujistit, aby měly smysl pro souboje," řekla na otázku, jaký vliv bude mít RPG systém na snahu udělat Mass Effect 3 akčnější a rychleji ubíhající hrou. "Nechceme, aby měla hra nesmyslné skryté statistiky, kdy jejich dopady na bojovou část hry nebudou skoro vůbec patrné. Všechno, co ve hře uděláte, bude mít velký dopad na to, jak vám půjdou souboje."