V Mashinky už lze zvolit destinaci pasažérů
Nová mechanika v updatu.
Domácí vývojář Honza Zelený dal o víkendu na vědomí, že vypustil aktualizaci jeho populárního a stále vylepšovaného tycoonu Mashinky. Prý strávil dost času s experimentováním v testovací verzi, aby to bylo dobře vyzkoušené.
V článku na Steamu vysvětluje, jak funguje nová mechnika ve hře: nutnost pasažéry a poštu dopravit na konkrétní místa.
Vedle toho pracuje na updatu měst ve hře a multiplayeru, k tomu ovšem zatím nesdělil bližší detaily.
- Tato nová volitelná mechanika umožní cestujícím zvolit konkrétní cílovou stanici a oni už se chytře rozhodují, na který spoj nastoupit, kdy přesednout do jiného a jak dosáhnout cílové stanice co nejrychleji.
- Týká se to i pošty, kdy má každý pytel určené nádraží / zastávku, kde potřebuje vyložit.
- Každý přestupující pasažér zaplatí za jízdu posledním spojem, ale pouze cestující, který dosáhne cílové stanice, se započítá do růstu města.
- Cestující také preferují rychlejší spoje s méně zastávkami po trase.
- Umí přesedat i např. mimo města, například na nádraží za městem, kam z města jezdí autobus.
- Abych Vám umožnil snadno získat přehled o situaci a o každém cestujícím, který někde čeká na svůj spoj nebo už jede ve vlaku / autobusu, každá ikona stanice na mapě obsahuje i informaci o počtu pasažérů, kteří by sem chtěli.
- Také každá stanice nebo vagon zobrazuje ve svém okně počty pasažérů a jejich (proklikatelné) cílové stanice
- Abych to udělal ještě zajímavější a přehlednější, přidal jsem nový overlay (obarvení mapy), který zobrazuje vytíženost každé stanice, každé linky a každého vagonu / vozidla. Díky tomu snadno získáte přehled o tom, jestli někde nejezdí přeplněné autobusy, nebo naopak prázdný rychlík.
- Zobrazení vytížení navíc funguje i pro všechny druhy zboží ;)
- Hra detekuje starou uloženou hru a nabídne Vám zapnutí či vypnutí Passenger destination i pro rozehrané hry. Jinak máte tuto volbu u zakládání nové hry.