V L.A. Noire půjde přeskočit přestřelky
Akčních částí bude ve hře jen 20 procent.
Pokud si s některými akčními částmi detektivky L.A. Noire nebudete vědět rady, neznamená to, že zakysnete. Jak v nedávém panelu věnovaným otázkám a odpovědím prozradil výtvarník Rob Nelson z Rockstaru, hra vám dovolí některé sporné pasáže přeskočit.
"Můžete některé akční pasáže přeskočit a přitom si pořád užít kompletní děj hry," řekl Nelson. V praxi to bude fungovat tak, že když se vám v nějaké spletité honičce nebo přestřelce nebude dařit, na obrazovce vyskočí okénko s možností přeskočit danou pasáž.
V něčem se tak L.A. Noire bude podobat funkci Super Guide třeba z New Super Mario Bros Wii nebo Donkey Konga od Nintenda, kde byla možnost nechat za sebe levely automaticky dokončit.
L.A. Noire má být podle MTV akční jen zhruba z 20%, zbylých osmdesát zabírá detektivní práce, dialogy s postavami, řešení jednotlivých případů atd.
Ve finále jde ze strany Rockstaru o vítaný krok kupředu. Spousta hráčů si totiž již dříve stěžovala třeba na těžké části Grand Theft Auto IV, které prý potřebovaly právě podobné tlačítko pro přeskočení.
L.A. Noire pro X360/PS3 vyjde 20. května a v EG indexu očekávanosti českými hráči je na 11. místě.