V jakém rozlišení jede Crysis Remastered na PlayStation?
Saber promluvili.
Do oficiálního debutu traileru na YouTube zbývá pět hodin a je tady další zpráva o modernizaci tropické FPS klasiky. Navazuje na ne úplně pozitivní srovnávací screeenshoty a včerejší únik traileru s termínem.
Autoři předělávky ze Saber Interactive se vyjádřili pro Oficiální PlayStation Magazín, jak to bude po technické stránce s konzolovou verzí hry.
Crysis Remastered pošlape minimálně v rozlišení 1440p a 30 snímcích za vteřinu na PS4 Pro, ale může v některých scénách dosáhnout i 4K díky metodě pro dynamické rozlišení.
Oproti tomu na staré, základní verzi PlayStation 4 bude potřeba počítat s 1080p ve 30fps, aspoň takový je jejich cíl. Kdo bude preferovat tento "Performance" režim na PS4Pro, může si ho alternativně zvolit též, pokud mu nejde o co nejvyšší rozlišení.
Pro časopis to uvedl technický ředitel studia Anton Krupkin. Chce to mít na vědomí, že předělávka musí rozumně jet i na Xbox One a Switch, tedy muselo se při optimalizacích brát ohledy i na méně výkonný hardware.
Jak víme, Crysis Remastered přinese SVOGI (sparse voxel global illumination), TAA (temporal anti-aliasing), nové efekty typu SSR (screen space reflections), parallax occlusion mapping či SSDO (screen space directional occlusion).
Krom toho prý vývojáři upravili podklady pro terén, vegetaci, materiály a jiné modely ve hře.