V jakém rozlišení a framerate pojede Ratchet and Clank na PS5?
Technikálie.
Sony moc dobře věděla, proč koupila studio Insomniac. A proč téměř ušila DualSense ovladač na míru zbraním právě z této plošinovky.
V návaznosti na prodloužené demo ze čtvrtka jsme se dozvěděli o této PS5 exkluzivitě různé technikálie, které signalizují, že se to s tím stihnutím startovního okna konzole skutečně myslí vážně, jinak by se tyto záležitosti ještě nyní nerozebíraly.
Hráči Ratchet and Clank: Rift Apart budou mít na výběr ze dvou režimů: buď hrát ve 4K rozlišení a 30 snímcích za vteřinu. Nebo v 60 snímcích za vteřinu v nějakém nižším, blíže nespecifikovaném rozlišení.
Uvedl to ředitel tvůrců Mike Daly pro GamesRadar s tím, že správné vybalancování framerate a rozlišení může být zrádné, ale prý našli ten správný poměr pro předvedení krásy grafiky.
Bylo také připomenuto, že když tahle série začala na PS3, autoři raději preferovali 30fps, aby mohli mít hezčí grafiku, což byla změna oproti 60fps v PS2 éře. S příchodem příští konzole od Sony však už tyto kompromisy dělat nemusejí a nechají volbu na hráčích.
Podpora 4K na PS5 prý naplno dovolí vyniknout zbraním a prostředí: "Mou oblíbenou věcí na extra výkonu konzole a přenosti vykreslení je, že keře tady nebudou jen plochou stěnou, nýbrž mají malé detailní listy."