V čem se bude lišit Dragon Age: Inquistion od Mass Effect 3?
BioWare odpovídají.
Zatímco ve sci-fi sáze z předloňského roku jste od začátku věděli, co je největší hrozbou a že probíhá invaze Reaperů, v Dragon Age: Inquistion to bude jiné. Teprve budete sami zjišťovat, co se vlastně v nastalém chaosu děje. Nemá to být pouze o pojmenování nepřítele, nýbrž mnohem složitější, jelikož povedete inkvizici se značným vlivem na ostatní národy a frakce.
Producent BioWare také pro OXM vysvětlil jiné rozdíly v jejich dvou RPG: "V Mass Effect se vše odehrávalo spíš v osobní rovině, kdežto v Dragon Age budou mít vaše rozhodnutí veliký dopad na celý svět."
S tím souvisí vaše mnohem větší morální odpovědnost za ostatní a také posílí strategický prvek ve starání se o přizpůsobení či vzhled postav. V tom je prý Inquistion bližší prvnímu dílu Dragon Age než dvojce.
Ohledně multiplayeru se BioWare údajně stále nerozhodli, ale jsou si vědomi kvalit této části hry u Mass Effect 3, takže zvažovali možnosti. Posun díky odkladu na konec letošního roku chtějí využít k tvorbě více herního obsahu a většího světa, vedle již avizovaného přidání čtvrté další hratelné rasy Qunari, což vyžaduje předělání celého příběhu, dabingu atd.
"Dotažení něčeho z 90 procent na 95 procent je velice obtížné a vyžaduje to od vás hodně energie," vysvětlil vývojář v rozhovoru pro OXM.