V čem přesně staré konzole ořezaly The Outer Worlds?
Doznání Obsidianu.
Taková upřímná doznání bychom ideálně rádi slyšeli ještě před vydáním hry. Ale to se samozřejmě musí přísně držet jazyk za zuby, aby se neuškodilo odbytu a nenaštvali partnerští výrobci konzolí.
Hlavní designér úspěšného sci-fi RPG The Outer Worlds z října tak o všem promluvil raději až po půl roce.
Stalo se tak v půlhodinovém dokumentu od NoClip nahlížejícím za oponu vývoje.
Brian Heins z Obsidianu tam pověděl, že kvůli hardwarovým omezením PlayStation 4 a Xbox One museli ze hry odstranit pasáže v lokaci GroundBreaker.
"Skoro mi to trhalo srdce, když jsme ve hře aktivovali grafiku a nasvícení, kvůli čemuž nám však došla paměť a nezbyla tak na řadu NPC postav i jejich trasy chování umělé inteligence".
Ve finální hře proto postav zůstalo jen pár a nebyly tak pestré. Původní plán přitom byl, že na GroundBreakeru budou tři levely, ale musely být ořezány do jediného menšího, i kvůli spoustě práce s grafickými podklady.
The Outer Worlds jinak používá systém, který zapíná a vypíná jednotlivé částí hry, aby ji vůbec staré konzole rozběhly. Takže když jste třeba vstoupili do baru, těsně předtím tam byly aktivovány NPC postavy a vše venku mimo bar bylo v tu chvíli vypnuto.