V čem budou hezčí remasterovaní Sleeping Dogs?
První detaily o změnách.
Square Enix na to jdou chytře, když hlad po nextgen verzi GTA 5 zkusí uspokojit o měsíc dříve s remasterovanou PS4/X1/PC verzí žánrově podobných, starších Sleeping Dogs. Problémem ale je, že jsme z nich dosud nic neviděli ani nic neslyšeli a přitom vyjdou už v říjnu, což se komunitní manažer pokouší omluvit časovou vytížeností a rozlítaností po světě.
Přesto konečně nějaké informace pustil: "Zvýšili jsme rozlišení hry, která teď běží v 1080p. Vyšší je rovněž rozlišení textur i dohlednost do dálky, takže je grafika ostřejší než předtím. K tomu ještě přidejte volumetrickou mlhu, která reprezentuje vysokou vlhkost v Hong Kongu."
Co se týče hratelnosti, United Front Games říkají, že se snažili zachovat integritu originálu z roku 2012, tudíž masivní změny nečekejte. Jen tu a tam drobné vyladění, například ohledně soubojů (okno s odpočítáváním), kamery, dopravn9ch prostředků a jejich fyziky, nehledě na zabudování DLC.
Zklamala absence podpory uživatelských modifikací, které by mohly posunout slávu Sleeping Dogs o kus výše. "Bohužel, rádi bychom něco takového podnikli, ale toto vydání hry to nedovoluje. Celkově očekávejte minimálně stejnou úroveň konverze jako u Tomb Raidera, na kterém jsme se též podíleli," uzavřel příspěvky na diskusním fóru komunitní manažer.