Skip to main content

V čem bude PS4 verze Watch_Dogs lepší než jiné?

Chytřejší umělá inteligence, více postav na scéně...

Next-gen nebude zdaleka jen o hezčí grafice. Přesně jak jsme předpovídali v pátečním podcast-speciálu, vývojářům se se silnějším výkonem konzolí otevřou mnohé nové možnosti, které konkrétně u Watch_Dogs hodlají naplno využít, ačkoli zatím mluví jen teoreticky, nikoli že by vše přímo slibovali.

"S PS4 jsme schopni posunout každý ze základních pilířů hry o kus dál, aby vás do sebe ještě více vtáhla. Například věrnost větru, jak na sebe bude všechno napříč městem reagovat, jak se zachová umělá inteligence. Díky výkonu PS4 můžeme strávit více času s mozkem umělé inteligence, kam poběží, pokud se něco stane, zda zavolá policii atd," vysvětlil Dominic Guay, senior producent z UbiSoftu. Po vizuální stránce prý bude oproti PS3 verzi rozdíl, jako byste se dívali skrz lupu.

Tato městská akce, která je potvrzena coby startovní hra při uvedení PlayStation 4, také zužitkuje dotykový displej jejího DualShocku 4 na ovládání telefonu hrdiny, který tak bude moci připomínat ten skutečný. Ohledně PS4Eye a světelného panelu (info) se tvůrci zatím nerozhodli, ale pochvalují si přesnější tlačítka a páčky gamepadu, která potřebují pro řízení aut, střílení či navigaci.

Jistým náznakem, že PS4 verze Watch_Dogs by mohla být povedenější než verze pro příští Xbox, je následující vyjádření producenta, ve kterém zjevně naráží na spekulovaný pomalejší typ paměti u Duranga (pracovní název nového Xboxu): "8 GB rychlé DDR5 RAM u PS4 je báječných, protože to neomezuje vývojáře a ti se tak mohou soustředit na to, co s tolik paměti vytvořit. Pokud máte hodně paměti, která je však pomalá, tak užitečné to není."

Rád by měl v ulicích města hodně obyvatel, jejichž životy můžete šmírovat, což prý klade vysoké nároky na paměť. Současně však můžete nasednout do sporťáku a jet rychlostí přes 200 kilometrů za hodinu, což by prý na současné generaci konzolí společně s hustou populací nebylo možné, proto by tam muselo kvůli slabšímu hardware docházet ke kompromisům, jako např. jízda prázdnými koridory.

"Na PS4 jsme Watch_Dogs rozběhli velmi snadno a rychle. Jsme spokojeni s výkonem, takže se můžeme zabývat vysokou mírou interaktivity, namísto abychom se snažili něco rozchodit a překonávat technické překážky, jako tomu bylo zpočátku u PS3," uzavřel producent.

Read this next