V čem bude Detroit lepší na PS4 Pro?
Technické detaily.
V dozvucích z nedávné konference GDC jsme se dozvěděli pár technických detailů o květnovém Detroit: Become Human (Alza.cz).
Hlavní programátor enginu Ronan Marchalot z Quantic Dream tam v jednom ze slajdů prezentace uvedl, že na běžné konzoli PS4 pojede hra v 30 snímcích za vteřinu, rozlišení 1080p a s podporou HDR.
Vzhledem k tomu, že nejde o rychlou akční hru, tvůrci se rozhodli upřednostnit vizuální kvalitu před framerate. Také se prý snažili ze všech sil, aby se vyhnuli jakýmkoli loadovacím obrazovkám, stejně jako to má třeba God of War.
Na výkonnějším modelu PS4 Pro hráči dostanou rozlišení 2160p (v 30fps) tradičně za pomoci řešení checkerboard, s jedinou výjimkou v podobě uživatelského rozhraní, které je v nativním 4K. Jinými výhodami se stanou hezčí efekty, zejména ty světelné v 235x135x64 (zatímco na standardní PS4 jen 192x108x64).
V druhé prezentaci určené hlavně pro odborníky se pak nachází informace o evoluci technologie pro nasvícení od Heavy Rain či Beyond až po Detroit.
Sony také uvolnila trojici videí s rozhovory s herci, kteří se na motion-capture stali předlohou pro trojici androidích hrdinů: