Skip to main content

V Dead Space Remake není žádný střih kamery ani načítání

+ plán marketingu.

EA na blogu pověděli něco málo o technickém řešení lednového Dead Space Remake.

Jak známo, tato předělávka je o vytvoření všeho znovu od nuly a sázce na to, co originál činilo tak skvělým.

Ve hře budou nové příběhové vedlejší úkoly. Každá animace, každá textura, každý efekt či každé chování nepřátele.. vše bylo přetvořeno do nového enginu.

Senior producent Philippe Ducharme také uvedl, že se snaží o to, aby celá hra byla složena z jediného záběru:

"Od momentu, kdy začnete hrát, až po závěr tam není jediný střih kamery či načítací obrazovka - pokud tedy nezemřete".

Loď Ishimura je nyní kompletně propojená, takže můžete přejít z bodu A do bodu Z a navštívit úplně vše.

Vybraní redaktoři měli v minulých dnech možnost zahrát si z Dead Space Remake několik hodin, prý z vícero různých kapitol, takže v polovině října se dozvíme více, včetně nových nahrávek. Prvotní dojmy jsou takové, že má jít o dobře uchopený remake a že hra je ve velmi dobré kondici.

Read this next