Skip to main content

V Cyberpunk 2077 má s posledním patchem 1.21 častěji pršet

Náhodně během misí.

Měla to být jedna z vychytávek, která byla předváděna před vydáním, ale pak to v základní hře chybělo a tvůrci z CD Projekt Red měli úplně jiné starosti.

Minulý týden vypuštěný hotfix patch 1.21 to ale měl údajně napravit: Ve městě Night City ze Cyberpunk 2077 prý nyní častěji prší nebo je mlha. Čili nejen ve vedlejších misích, které to měly přednastavené (naskriptované), jako tomu bylo doposud.

Jinými slovy, ve hře má už teď snad fungovat slibovaný systém generování náhodného počasí, takže se může stát, že během plnění některé z běžných misí začnou padat kapky deště.

Upozornili na to někteří přispěvovatelé v diskusních fórech na FB:

"Je to až moc náhodné, zcela jasno a začne slejvák. Nemělo by se předtim zatáhnout?"

Vzhledem ke kyberpunkovému zasazení hry to je docela důležitá vlastnost, když se ta všudepřítomná neonová světla v noci odráží na mokré silnici a navozuje to lépe atmosféru i vtažení do děje.

Na Redditu se k tomu objevilo video s velmi hustým deštěm, o němž hráči říkají, že takový ve hře nikdy dříve (před patchem 1.21) nezažili. Za pár hodin hraní poslední verze hry jim prý pršelo mnohem více než za celé předešlé hraní. Otázkou samozřejmě je, jestli to u někoho nezpůsobí pomalejší chod či padání Cyberpunk 2077.

Read this next