Uvěřitelný Tomb Raider jako Deus Ex?
Laru čeká na ostrově velké odhalení.
Vzhledem k tomu, že tvůrci z Crystal Dynamics drží od E3 bobříka mlčení, musíme vzít za vděk alespoň malými informacemi o novém Tomb Raiderovi. Pár jich teď na oficiálních fórech utrousil Karl Stewart, který v Crystal Dynamics pracuje jako Global Brand Director.
Jednou z informací je, že celý ostrov, u kterého Lara ztroskotá, je zahalen velkým tajemstvím a právě odhalení onoho tajemství zodpoví hráči spoustu otázek. Ve hře také budou různé artefakty, jako v předchozích Tomb Raider hrách, ale všechno má prý směřovat k onomu velkému odhalení.
Hráči, kteří preferují různé styly hraní, se dočkají - Stewart prozradil, že se tým vývojářů snaží o to, aby se daly souboje vyřešit různými způsoby, podobně jako například v sérii Deus Ex: lukem na dálku, ručně na blízko, nebo půjde použít i stealth. O detailech soubojového systému bychom se měli dozvědět víc "okolo E3."
Jakkoliv bude ale Lara lidštější a uvěřitelnější, nebude v tomto díle prožívat žádný vztah. Její hlavní a jedinou prioritou nebude hledání pradávného artefaktu, nebo řešení vztahu, ale přežití. Nic víc, nic míň. Nějakého vztahu bychom se prý mohli dočkat v některém z budoucích dílů, ale to je podle Stewarta "ještě daleko za horizontem."
Jistě si pamatujete na cepín, který lara svírá na obrázcích, nebo jej měla i ve videu. Ten budou hráči moci používat při lezení po skalách. Nebude ale možné lézt po všem a dělat podobné atletické skopičiny, jako v předchozích dílech. Tvůrci se snaží zachovat určitou míru realismu a veškeré lezení po útesech a skalách má působit naprosto přirozeně. Prý nemáme očekávat žádné zvýrazněné římsy, které budou bít do očí, jako v jiných sériích.
Brzy se také máme těšit na různá videa ze zákulisí vývoje, a za pár měsíců, nejpozději kolem E3, bychom měli vědět mnohem víc nejen o soubojích, ale i o celé hře.