Útočníci shodili servery Destiny
Pokazili všem víkendový dýchánek.
Na to, jak extrémně úspěšné a rozšířené Destiny je, s mnoha miliony prodaných kusů (nejžádanější nová značka všech dob), proběhl jeho start až nezvykle hladce. Prakticky žádné porodní bolesti a výpadky jako u většiny jiných onlinovek, za což zaslouží Bungie slova chvály.
Jenže když samotná síťová infrastruktura zvládá nápor, nemusí být úplně vyhráno. Může za to partička říkající si LizardSquad, která navzdory dřívějším zvěstem nebyla za minulou vlnu útoků zatčena ani nesedí ve vazbě, nýbrž úřaduje dál. Bohužel.
V sobotu si již nechvalně proslulými DDoS útoky vyšlápla na servery Destiny, čímž mnoha hráčům překazila jejich víkendový dýchánek.
Rozbité bylo přihlašování do hry, kdy se lidem jen ukázala hláška o nedostupnosti serverů, zatímco jiní byli z Destiny nemilosrdně vykopnuti uprostřed misí a kvůli tomu přišli o cenné nálezy či postup.
Hra byla nefunkční několik hodin na všech platformách, než se technikům podařilo situaci stabilizovat, avšak i poté přetrvávaly potíže drobnějšího rázu. K odpovědnosti za útok se LizardSquad přihlásili na jejich Twitteru.
Vedle toho se jim povedlo shodit i online servery Call of Duty: Ghosts též od Activision, kvůli čemuž se musel odložit plánovaný turnaj. S tím, jak je čím dál více her založeno na online službách, na kterých jsou životně závislé, mohou být tyto problémy častější.
Komunitní manažer Bungie bez přímé souvislosti uvedl, že lidé průměrně hrají Destiny tři hodiny ve všední dny a čtyři hodiny během víkendu. Za úvodních pět dnů lidé ve hře strávili celkem 100 milionů hodin a vykonali 137 milionů herních aktivit.
Co jinak na něj říká Hitler?