Ústup F2P: LawBreakers se stávají prodávanou hrou
Mění koncept i grafiku.
Přeplněný trh Free-2-Play titulů, odpor části hardcore hráčů k tomuto obchodnímu modelu a zprávy o zavření mnoha F2P titulů signalizují určitou změnu trendů na trhu. Vyslyšel je i Cliff Bleszinski, slavný designér z Epicu, který se rozhodl změnit koncept své gravitační arénové střílečky LawBreakers z dosud zamýšleného F2P na standardní prodávanou hru.
"Všimli jsme si u nás ve studiu, že myslení na F2P až příliš ovlivňuje design hry. Příliš jsme se soustředili na to, jak ze zdarma šířené hry dostat peníze, namísto abychom se snažili, jak vytvořit dobrou hru. Nechtěli jsme jít cestou, že by si hráči museli za herní měnu kupovat energii nebo je otravovat něčím podobným," vysvětlil na přednášce na GDC.
Lawbreakers se tedy budou standardně prodávat na Steamu, kde už visí i jejich HW nároky. Cenu zatím neznáme, prý to nebude 60 dolarů, ale ani úplně zdarma, zkrátka něco mezi.
Není to jediná změna, kterou hra podstoupila. Změnil se i její grafický styl, který prý nebude tak dětský jako Overwatch či Battleborn. Pokouší se spíš o grafiku, která dostaně věkové označení "jen pro dospělé", nebude tak pestrobarevná, ale o to více násilí a intenzity v ní najdeme. Vývojáři přiznali, že to je i kvůli potřebě odlišit se od ostatních her, se kterými budou soupeřit, ale mají nevýhodu vydání až o letních prázdninách, až po konkurenčních květnových titulech.