Upřesněn původ toho, co jsme viděli ze Starfield
+ opomenutý deníček s artworky.
Máme tu další dozvuk malého představení Starfield na xboxové E3 konferenci Microsoftu, v návaznosti na povídání z minulého týdne.
Seniorní grafik Keith Beltramini z Bethesdy, který se specializuje na nasvícení scén (jeho portfolio na ArtStation), stručně odkryl pozadí vzniku krátkého traileru na tento "Skyrim ve vesmíru", jak to nazval Todd Howard.
Zatímco jiné firmy si na podobné příležitosti najímají zkušené společnosti, abychom si z toho pokud možno sedli na zadek, v případě sci-fi akčního RPG je nestandardní, že celé video prý vzniklo přímo ve hře, bez použití jakýchkoli dodatečných či externích nástrojů pro vyšperkování takových filmečků, jak bývá zvykem.
"Za využití našeho vlastního Creation Engine 2 jsme to udělali s režisérem (Istvan Pely), kterému jsem úzce asistoval s uměleckým směřováním a vším, co se týče nasvícení a nálady videa."
Možná nevíte, nebo vám v přehršli jiných her během E3 mohl utéct, že souběžně s tím se objevil ještě vývojářský deníček, v němž je celá řada dříve nespatřených artworků:
Bethesda se také vyjádřila k rozsahu Starfield: má to být velmi velká hra, která vás často odmění za prozkoumávání, stejně jako předešlé tituly tohoto studia.
Byla by prý ráda, aby nastala situace, že i novou hru budou lidé hrát tak dlouho jako Skyrim, který frčí dodnes.