Unreal engine už funguje s Natalem
První hry na Natal ho budou používat.
Když Microsoft na E3 předváděl svá první dema fungující s Natalem, tak nějak se předpokládalo, že je vystavěli na zelené louce. Tedy včetně enginu. Jak se ovšem ukazuje, obě dema – Ricochet i Paint Party, používaly Unreal Engine 3.
Potvrdil to i šéf Epicu Mark Rein, který to prozradil v rozhovoru v posledním čísle časopisu Official Xbox Magazine.
"Obě dema používala náš Unreal engine, takže jsme vlastně první technologií pro zcela novou platformu, což je vynikající," řekl.
Znamená to, že vývojáři pracující s Unreal Engine 3, kterých je opravdu mnoho, nebudou mít příliš problémů implementovat technologie, které využívá Natal, do svých her.
Epic ovšem neusíná na vavřínech a svůj Unreal Engine 3 neustále vylepšuje. Mark Rein říká, že do konce roku ještě představí nové věci v jejich enginu, které lidi "naprosto ohromí". Říká také, že kdyby při každém zásadnějším vylepšení enginu používali numerickou řadu, musel by být Unreal Engine 3 označen jako 3.8.