Unreal Engine Samaritan demo žádá výkon deseti Xboxů
Podle Epicu existuje moc herních platforem.
Technický ředitel Epicu Tim Sweeney prozradil, jak výkonnou konzoli by potřebovalo slavné Samaritan tech-demo Unreal Enginu. Abyste ho mohli hrát v 1080p ve 30 snímcích za vteřinu, museli byste disponovat desetinásobkem výkonu Xboxu 360.
Pro plynulé hraní v 720p by vám stačil 'jen" čtyřnásobek výkonu současného Xboxu. To už je mnohem přijatelnější a něco takového by příští generace této konzole dle našeho názoru už snad nabídnout mohla. Dle včerejší zprávy už Unreal Engine 4 na nových konzolích běží a Epic dříve prohlásil, že ze Samaritan dema by nějaká hra klidně vzniknout mohla.
S tím souvisí i projev, který přednesl na konferenci DICE. Podle Sweeneyho teď mají uživatelé na výběr příliš mnoho zařízení, na kterých mohou hrát hry - ať už je to PC, tablety, chytré telefony či všechny možné konzole.
"Existuje strašné množství platforem. Podívejme se na iPad, jehož prodej překonal odbyt osobních počítačů. To je skutečné zjevení, jedná se o produkt, který ještě před několika lety neexistoval a nyní v podstatě nahradil osobní počítače," poznamenal Sweeney.
"Postupem času se počet platforem ztenčí a zůstanou jen ty, které budou konkurenceschopné. Možná budou na světě jen tři vítězové a to napříč počítači, herními platformami, smarthphony... Mezi vítězem a poraženým rozhodne, kdo se vydá správným směrem a zároveň ho dotáhne do zdárného konce," zakončil šéf Epicu.