Skip to main content

Unreal Engine Samaritan demo žádá výkon deseti Xboxů

Podle Epicu existuje moc herních platforem.

Technický ředitel Epicu Tim Sweeney prozradil, jak výkonnou konzoli by potřebovalo slavné Samaritan tech-demo Unreal Enginu. Abyste ho mohli hrát v 1080p ve 30 snímcích za vteřinu, museli byste disponovat desetinásobkem výkonu Xboxu 360.

Pro plynulé hraní v 720p by vám stačil 'jen" čtyřnásobek výkonu současného Xboxu. To už je mnohem přijatelnější a něco takového by příští generace této konzole dle našeho názoru už snad nabídnout mohla. Dle včerejší zprávy už Unreal Engine 4 na nových konzolích běží a Epic dříve prohlásil, že ze Samaritan dema by nějaká hra klidně vzniknout mohla.

S tím souvisí i projev, který přednesl na konferenci DICE. Podle Sweeneyho teď mají uživatelé na výběr příliš mnoho zařízení, na kterých mohou hrát hry - ať už je to PC, tablety, chytré telefony či všechny možné konzole.

"Existuje strašné množství platforem. Podívejme se na iPad, jehož prodej překonal odbyt osobních počítačů. To je skutečné zjevení, jedná se o produkt, který ještě před několika lety neexistoval a nyní v podstatě nahradil osobní počítače," poznamenal Sweeney.

"Postupem času se počet platforem ztenčí a zůstanou jen ty, které budou konkurenceschopné. Možná budou na světě jen tři vítězové a to napříč počítači, herními platformami, smarthphony... Mezi vítězem a poraženým rozhodne, kdo se vydá správným směrem a zároveň ho dotáhne do zdárného konce," zakončil šéf Epicu.

Read this next