Úniky škodí, stěžují si Naughty Dog a reagují desetiminutovým oficiálním videem
Deníček o vylepšeních + neoficiální videosrovnání.
Zářijovou hru tento týden potkala série úniků zde a zde. Studio Naughty Dog na ně dnes zareagovalo.
"Úniky jsou opravdu zlem, speciálně v dobu, kdy je na spadnutí publikování oficiálních materiálů. Trhá to srdce a frustruje týmy, které vynaložili velké úsilí na vytvoření něčeho báječného pro fanoušky," postěžoval si viceprezident studia Arne Meyer.
Senior editor Samuel Prince mu přizvukuje s tím, že úniky jsou škodlivé pro vývojáře, kteří neúnavně pracují na něčem skvělém. Příprava oficiálních videí prý trvá strašně moc času, než se udělají, schválí, lokalizují, dostanou povolení od ESRB atd. Máme k nim být prý laskaví.
Měl tím na mysli desetiminutový vývojářský deníček, kde šéfové z Naughty Dog, Matthew Gallant, Neil Druckmanna a Shaun Escayg, hovoří o vylepšeních The Last of Us 1 Remake na PS5 a nových vlastnostech. Prý se nyní hra ještě více přiblíží jejich původní vizi. Není to tedy v pravém slova reakce na úniky, toto video se už déle plánovalo, jen trvalo, než bude připraveno:
Třeba hustší fyzika, takže kulky nyní mohou roztrhat asfalt či objekty v prostředí, nebo propracovanější animace díky motion-matching technologii, pro intuitivnější a realističtější pohyby postav. Vše je možné jen díky výkonnějšímu PS5 hardwaru.
V předělávce také budou režimy permadeath obtížnost a speedrun, jak si je přáli fanoušci. Plus nové odemykatelné kostýmy pro Joela a Ellie, více vymakaný Photo režim, vizuální filtry a prohlížeč modelů.
Doprovodný PS Blog potvrdil ty uniklé technické detaily o 4K v 30fps či dynamickém 4K v 60fps.
A tady je ještě nové neoficiální videosrovnání originálu s remakem od Analista De Bits: