Skip to main content

Unikly nové specifikace Project Scorpio, grafika je 4,5krát silnější než u Xbox One

Info z dokumentu vývojářům.

Project Scorpio je stále v mnoha ohledech tajemná konzole, ale Microsoft nedávno rozesílal vývojářům bližší specifikace a dostali se k nim naši kolegové z Digital Foundry.

Podle všeho už nová konzole nebude používat ESRAM, 32 MB superrychlou paměť integrovanou do Xbox One procesorů. ESRAM je zajímavé řešení, které pomáhá vývojářům vypořádat se s velikostí paměti a limitací její rychlosti u Xbox One, ale Project Scorpio prostě už bude mít jenom normální, rychlejší RAM.

Vývojáři podle dokumentu ale pořád budou muset optimalizovat hry pro ESRAM, protože Xbox One verze nemůže fungovat bez toho a nemohou existovat pouze Project Scorpio tituly.

Watch on YouTube

Další zajímavostí v dokumentu je zmínka o tom, že grafický čip má 6 teraflopů, takže je 4,5krát výkonnější než grafický čip v Xbox One. Není to úplně nová informace, ale nyní je zcela oficiální.

Scorpio má také čtyřikrát větší L2 cache než Xbox One. Grafický čip umí i funkci Delta Colour Compression, stejně jako PS4 Pro.

Read this next