Unikla interní prezentace Capcomu o plánech s remake Resident Evil 3
Co vše dopředu řešil?
Japonský vydavatel žije nejen kauzou okolo úniku Resident Evil 4 remake od herce, který později vše popřel a nazval to prací stalkera.
Zabývat se musí i únikem interní prezentace předělávky třetího dílu z loňského jara - pokud je tedy pravá, což v případě zdroje, jakým je fórum 4Chan, nelze nikdy spolehlivě určit.
Capcom tam dopředu plánoval, jak postupně bude oznamovat a ukazovat jednotlivé části hry, i čeho by se měli tvůrci vyvarovat nebo jak reagovat na negativní publicitu.
Zajímavé je, že nejprve chtěl Resident Evil 3 remake ohlásit světu formou falešného úniku, který měl znepřátelit fanouškovskou základnu, což pak napraví marketingový tým uvedením všeho na pravou míru.
Řešil také to, aby se asymetrická multiplayerová odbočka nenazývala jen nějakou přiloženou mini-hrou, což se mělo spravit tím, že se to označí za samostatný titul. Cílem bylo budovat povědomí o vysoce kvalitním kousku, který bude motivovat k dlouhodobému hraní kartičkami za herní měnu či jejich modifikacemi.
Nechyběla ani vizualizace toho, jak moc je který díl Resident Evil hororem a jak moc se který změnil spíše v tradiční akci.
Tvůrce jinak zřejmě trápila krátká herní doba okolo pěti hodin, což je na moderní poměry dost málo. Vymýšleli proto, jakou přidanou hodnotu nabídnou nebo jaké dodatečné režimy singleplayer časem dostane, aby se to dalo překousnout.