Únik šesti lokací z Hitman 2 a reakce na údajně jen nastavovanou kaši
+ v Miami bude 2000 NPC postav.
Na nedávném E3 se prezentoval pouze levelem ze závodiště v Miami (viz půlhodinový průchod), což vyústilo v nářky reportérů o údajně pouze nastavované kaši, bez zohlednění toho nového co-opu a jiných novinek.
Nyní vyšlo najevo, že Miami bude jednou ze šesti lokalit v plné (základní) verzi Hitman 2 (Alza.cz).
Šmejdilové z Redditu totiž projeli zdrojový kód oficiální stránky a našli v něm zmínky o zasazení ostatních levelů, které dosud nebyly oficiální cestou upřesněny.
Takže: máte zavítat (po Miami) ještě do nějaké druhé lokality v USA v misi nazvané Skunk. V jiné s názvem Magpie se zase podíváte do Severního Atlantiku.
Nepochybně velmi lákavě zní druhá půlka levelů, které se odehrají v Kolumbii (mise Hippo), na Novém Zélandu (mise Sheep) a v indické Mumbaji (Mongoose).
Krátce před tímto únikem se na konto velikosti Hitman 2 vyjádřil výkonný producent Markus Friedl pro HollywoodReporter:
"To, co jste viděli na E3, byla jen ochutnávka. Plná verze bude ještě větším sandboxovým zážitkem než jednička. Ve finálním levelu v Miami bude při zapnutí a vyšponování všeho až 2000 NPC postav naráz, což zkombinujeme s novou vlastností pro splynutí s davem."
Krom toho prý IO Interactive dají hráčům k dispozici mnohem více nástrojů a předmětů k využití, i bohatší možnostmi pro interakci se světem a jeho reakcemi na vaše činy, takže to nebude jen o detailnějším a větším prostředí. Tím by snad měly nářky redaktorů z Los Angeles sklapnout, minimálně do listopadového vydání hry, ne?