Skip to main content

Únik Call of Duty Advanced Warfare naštval tvůrce

Pssst, něco dosud tajného o mulťáku.

Když u konzolovek není povinná online aktivace (na rozdíl od PC) pro zaručení offline funkčnosti a když se hry nějak musejí rozdistribuovat do obchodů ještě před datem vydání, je jasné, že k předčasným únikům bude vždy docházet.

Nyní se to nestalo u ničeho menšího než u Call of Duty: Advanced Warfare, přesně týden před oficiálním datem vydání 4. listopadu.

Tvůrce ze Sledgehammer tato skutečnost hodně naštvala. Nikoli kvůli šíření pirátské verze, která pro nové konzole k dispozici není, nýbrž kvůli vyzrazení pár překvapení o hře, která si chtěli schovat až na později.

"Zabralo nám tři roky vyrobit hru. Drželi jsme ji před fanoušky pod pokličkou, přesto musí být ukradena týden před vydáním. To nakrkne. Opravdová nepříjemnost," komentovala to hlava studia, Glen Schofield.

Když někteří lidé namítli, že hráči prostě jen touží po více informacích o Advanced Warfare, tvůrce reagoval, že si to uvědomuje, ale že krádež z přísně střežených distribučních kanálů a zveřejnění není odpověď. "Je to pro nás klíčové, protože objevování během hraní je nedílnou součástí zábavy".

Watch on YouTube

Nedozvěděli jsme se zatím o délce singleplayerové kampaně - tedy něco, co by mnohé typicky českého hráče zajímalo nejvíce - nýbrž o jedné skryté vlastnosti multiplayeru, který je tím, proč hra vydrží stovky hodin.

V novém Call of Duty tedy bude tzv. DNA Bomb, kterou získáte, pokud zabijete třicet nepřátel v řadě bez vašeho skonání. Když tuto bombu odpálíte, zlikvidujete nepřátele cizího týmu a bojištěm na chvilku zavane zelená mlha. Na rozdíl od Tactical Nuke v Modern Warfare 2 či MOAB v Modern Warfare 3 ale neskončí celý zápas.

Také si budete moci zapnout nebo vypnout paintbalové efekty či vybrat kamufláž zbraně (zdroj). Spekulovaný čtvrtý herní režim v Advanced Warfare nakonec není.

Read this next